۱۸ فروردین ۱۴۰۰، ۱۰:۲۷

گلایه نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فضای مجازی رها شده است/ ضرورت توجه والدین به فرهنگ

فضای مجازی رها شده است/ ضرورت توجه والدین به فرهنگ

بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با گلایه از رها شدن فضای مجازی، گفت:باید خانواده ها بیش از آنچه که خود را مسئول آب و نان فرزند می دانند، مسئول فرهنگ و مشکلات اجتماعی آنها بدانند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح چهارشنبه در نشست با فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: خشت بنای نیروی انتظامی به وسیله امیر المومنین (ع) نهاده شده است.

وی با بیان اینکه نیروی شجاع و امین جمهوری اسلامی مسئولیت های متعددی بر عهده دارد، افزود: شرایط پیچیده آخر الزمانی و ابزارهای گوناگون موجود، رسالت های این دستگاه را دشوار می کند.

آیت الله عبادی با اشاره به توطئه های صد ساله دشمن علیه انقلاب بیان کرد: دشمن ار طریق مختلف مانند جنگ تحملی، نفوذ، جنگ اقتصادی و فرهنگی برای براندازی نظام تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: باید خانواده ها بیش از آنچه که خود را مسئول آب و نان فرزند می دانند، مسئول فرهنگ و مشکلات اجتماعی فرزندان هم بدانند.

آیت الله عبادی ادامه داد: اگر فرهنگ سازی از خانه شروع و در آموزش و پرورش تقویت شود، بروز مشکلات بسیار کاهش می یابد اما در حال حاضر فرصت سوزی ها زیاد است.

وی با گلایه از فضای مجازی رها بیان کرد: کرونا در کنار مشکلات اقتصادی و سلامت، ضربه های زیادی به ابعاد مختلف خانواده ها وارد کرده است.

آیت الله عبادی بیان کرد: هیچ کشوری فضای مجازی را از جهت منافع ملی شان آزاد نمی گذارند اما در اینجا با ورود کرونا و مجازی شدن کلاس های درس، این بستر توسط خانواده ها هم رها شده است.

وی با بیان اینکه دشمن با کارشناسی کافی هجوم خود را انجام می دهد اما فضای مجازی در کشور رها است، گفت: برخی افراد در توجیه کارهایشان می گویند فضای مجازی رها شده در کشور افتخار ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: نوع خدمات نیروی انتظامی از اهمیت بالایی برخوردار بوده بنابراین خواستاریم برای تولید امنیت در زوایای گوناگون جامعه تلاش کنند.

کد خبر 5183424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha